sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Pieni paperilohikäärme

Pitkästä aikaa postausta blogiinkin :D

Olen touhunnut viimeisen pari viikkoa töiden ja loppuopintojen parissa melkoisen tiiviisti. (siis pahalta (hyvältä) näyttää että musta tulee piakkoin TunneTaideterapeutti :)) Pienesti olen kyllä ehtinyt kortteillakin, mutta ne tuotokset olen tehnyt tuonne Koukussa kortteihin yhteisön Tekniikka10 haastekisaan. Eli ihan täysin en ole malttanut pysyä askartelupöydän äärestä pois, vaikka ajasta onkin ollut tiukkaa. Ehkä minä jossain vaiheessa nuokin aikaansaannokset postaan tänne... kunhan tässä työkiireiltä ehtii...


Tänään kuitenkin kaivoin nuo uutukaiset Touch-tussit laatikosta ja värittelin pienen lohikäärmeen illan ratoksi :D Melkoista opettelua jos sanoisi :D Itsellä tusseista on kokemusta ProMarkereista ja näiden Touch tussien kärki on Proksuihin verrattuna pehmeämpi ja taipuisampi. Hieman siveltimen kaltainen. Eli opeteltavia ovat, ainakin minulle siis. En kuitenkaan heti heitä tussseilla vesilintuja vaan kyllä nää varmaan minun väritysgarderoobissa jatkaa :D Värejä löytyy ehkä miljuuna.... Kunhan tässä pääsee sinuiksi, ni voipi olla että hankintalistalta löytyy muutama uusi väri :D



Pikkuinen lohikäärme- leimasin ja OMG-leima on Paperilohikäärmeen omaa tuotantoa :D

<3 Maikkis

1 kommentti:

Kiitos että kävit. Kiitos ihanaisesta viestistäsi :D